top of page
חיפוש

בדד


ככה זה כשיש שניים.... אבל אל תמיד מרגישים בשניים, לא פעם התכנים איתם אני עובדת בקליניקה הם של בדידות, יש שני בני זוג, הם מדברים, מתנהלים אבל כל אחד מרגיש לבד.

לבד

תחושת הבדידות היא אחת התחושות היותר קשות בזוגיות, קשיים כלכליים, הבדלים מנטליים, התנגשות חלומות, כולם דברים שאפשר לגשר עליהם, אפשר ללמוד לחיות איתם, לעבור תהליך: להשתנות, לנהל משא ומתן. כל אלו אפשריים בתנאי שיש חוויה של זוג, חוויה של יחד. כאשר כל אחד מרגיש בודד מאד קשה להתנהל.

אנחנו בוחרים בזוגיות מתוך ההבנה שלנו עד כמה חשוב לנו ומעצים אותנו ה"יחד" כשאר אנחנו מוצאים את עצמינו לבד בתוך היחידה הזוגית הבדידות מכריעה אותנו... מה עושים? 1. חשוב להבין עד כמה משמעותית עבורינו התחושה של היחד 2. שאלו את עצמיכם, מה המשמעות של להיות יחד? אילו ביטויים אתם רואים בהם ביטויים זוגיים? 3. חווית היחד הולכת ונבנית עם השנים, ישנן עם זאת תקופות בהן כל אחד מבני הזוג מתכנס בתוך עצמו, החכמה היא בתום תקופה כזו להושיט יד לבן/ת הזוג ולהתחבר שוב.

4. הזוגיות היא המקום בה אנחנו רוצים להרגיש בטוח, אנחנו רוצים להרגיש שבה אנחנו יכולים להביא את עצמינו ולהתקבל, כל הציפייה הזו באה איתנו לכל מפגש זוגי, אם אנחנו מגיעים כך כדאי לנו לזכור שגם בן/ת הזוג גם מגיעים כך.

5. לא הצלחנו הפעם להיות שם עבור השני/ה לא נורא, תמיד אפשר לתקן: לבקש סליחה.

6. שניים זה תמיד יותר מאחד ואחד

הבחירה להיות בשניים היא בחירה שנבנית עם הזמן, הקשר כל הזמן משתכלל ומתפתח, עלינו להשקיע בו ולהתחבר, אחת הדרכים הטובות ביותר לכך היא דייט זוגי קבו, פגישה שאנחנו מקדישים זה לזו פגישה בה כדאי לשנות קצת את האווירה ולהתעדכן ולעדכן כדי להיות עוד יותר מעורבים ומעורבבים זה בחייה של זו.

מקווה שהרשומה סיפקה לכם חומר למחשבה,

אשמח לתגובותיכם,

אתם מוזמנים גם לעקוב אחרי פוסטים בדף הפייסבוק שלי

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page